30 Nisan 2017 Pazar

Tahriş Olan Cildi Toparlamak için Ne Kullanılır?


Bioderma White Objective serisini kullanırken 10. Günün sonunda cildim biraz yorulmuş, sivilce sorunlarım başlamıştı. Bu yüzden birkaç gün cildimi dinlendirmek istemiş, seriyi bırakıp sadece nemlendirmeye odaklanmıştım.

Yazının detaylarını buradan okuyabilirsiniz.

Madem sizlerle bu süreci paylaşıyorum, nemlendirmek için verdiğim birkaç günlük aranın sonuçlarını da paylaşmalıyım diye düşündüm.

Tam dört gün cildimde serinin ürünlerini kullanmadım, geceleri gül suyu ile silip Bephantol onarıcı bakım merhemini sürüp yattım. Bu oldukça yoğun bir krem ve tahriş olan bölgelerde gerçekten iyi sonuç veriyor. Gündüz kullanırsanız fazla parlayarak gezebilirsiniz benden söylemesi. Gündüzleri de +25 faktör güneş kremimi her zaman olduğu gibi kullandım.

cilt tahrişi için bephantol



Bu minik arada cildim gerçekten kendine geldi. Birden bastıran sivilcelerimin çoğu gitti. Kılcal damarlarımın yoğunlaştığı bölgelerdeki kızarıklıklardan da kurtuldum ve eski haline döndü. Etkili olmasının temel sebebi, ben problemin kaynağını biliyordum, cildim fazla nemsiz kalmıştı, bu krem de bunu çok güzel bir şekilde telafi etti.

Eğer cilt tahrişi probleminiz varsa bence bu yöntemi uygulayabilirsiniz, gerçekten iyi geliyor. Ancak Bepanthol’ün alerji vb. olası yan etkileri var mıdır bilemiyorum, bu yüzden almadan eczacınıza danışsanız iyi olur.

Cildimizi toparladığımıza göre, seriyi kullanmaya ikinci 10 gün ile devam ediyoruz J

0 yorum:

Yorum Gönder