26 Nisan 2017 Çarşamba

Bioderma White Objective Serisi-10. Gün İzlenimleri


Cilt lekelerimden muzdarip olduğumdan ve Bioderma White Objective serisini kullanmaya başladığımdan "Bioderma White Objective Serisi" başlıklı yazımda söz etmiştim.

Bugün Bioderma White Objective serisini kullanmaya başlayalı 12-13 gün kadar oldu. Arada birkaç gün seriyi kullanamadığım için bugünü 10. Gün olarak değerlendiriyor ve yorumlarımı buna göre yapıyorum:

Öncelikle cildimin yavaş yavaş temizlenmeye başladığını hissediyorum, özellikle çenemdeki siyah noktalar gerçekten azaldı. Yani Cleansing Jel ilk izlenimlere göre başarılı bir temizleyici gibi duruyor. Ayrıca 500 ml ciddi anlamda büyük bir boy ve uzun süre gideceğini düşünüyorum, ki ben bir alana bir bedava şeklinde almıştım, şu an ömürlük temizleyiciye sahibim galiba.

Bir önceki yazıda da bahsettiğim gibi, geceleri Temizleyici + Gül suyu+ Gece serumu rutinini gündüzleri de Temizleyici + Gül suyu + Fluide rutinini bu süre boyunca düzenli olarak uyguladım. Ama sanırım bu rutinde bir şeyler eksik kaldı, uzun süredir birden fazla sivilce görmeyen yüzümü sivilceler bastı. Bunu cildimin nemsiz kalmasına bağlıyorum, çünkü sivilceler dışında diğer kısımlarda da kuruma hissediyorum. İkinci 10 gün için nemlendirici önerileriniz varsa paylaşmanıza çok sevinirim. Yoksa en iyi bildiğim Bephantol El ve Yüz için olan kremi kullanacağım.

Yüzümde kılcal damarlarım fazla yüzeyde olmasından dolayı hassas olan yanaklarım da bu süreçten pek iyi etkilenmedi. Bu hassas bölge de tahriş oldu ve kızardı. Zaten özelikle White Objective Serumu cildime sürdüğümde bu bölgenin yandığını hissedebiliyordum, ama bu tip bir etki beklemiyordum. Yine de endişe edeceğim bir durum yok, cildimde herhangi bir hasar kalmış değil.

Yaşadığım bu etkilerden dolayı cildimi birkaç gün dinlendirmeye karar verdim, yani rutine ara veriyorum. Bunun yerine, yatmadan yine yalnızca gül suyu ile yüzümü silip Bepanthol onarıcı bakım merhemini süreceğim. Bu krem daha önce de tahriş olan cildime çok iyi gelmişti. Bir gece bile kullanmak ertesi gün cildinizi daha iyi görmenize yetebiliyor. Şimdi de cildimin nem dengesini sağlayacağını ve tahriş olan bölgeleri toparlayacağını düşünüyorum. İki-üç gün kadar uygulayacağım, yeterli olmazsa belki bir iki gün daha.

cilt tahrişi için bephantol


Cildimi dinlendirme süreci bittikten sonra ise, cildimdeki hassas kısma artık serum ve fluide uygulamayacağım, bu kısma daha çok zarar veriyormuşum gibi geliyor. Zaten güneş lekelerim özellikle burnumda ve yanaklarımın gerisinde yer alan kısımlarda. 

Ve gelelim lekelerimin durumuna, 10 gün içinde lekelerin yok olmasını zaten beklemiyordum, azaldıklarını da söyleyemem. Yine de cildimde bir ton dengesinin sağlandığını görebiliyorum, ürünün iddia ettiği gibi cilt aydınlatıcı bir etkisi olduğunu söyleyebilirim. Lekelerin yok olması ya da açılması için ise henüz erken.

Kısaca Bioderma White Objective serisi:
·         Siyah noktalarımı olumlu etkiledi, azaldıklarını görebiliyorum.
·         Rutine nemlendiriciyi de eklemek şart, benim cildim nemsiz kaldı ve sivilcelenme oldu.
·         Yüzümdeki hassa bölgeler için fazla ağır geldi, bu bölgeler tahriş oldu. Bu yüzden artık bu bölgelere uygulamayacağım.
·         Lekelerimin azalması için henüz çok erken, ancak cilt tonumda eşitlenme sağladığını görebiliyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder