16 Nisan 2017 Pazar

Recete.com Alışverişim


"Bioderma White Objective Serisi" başlıklı yazımda bahsettiğim, cilt lekelerim için kullandığım ürünleri almak için bir de güvenilir bir yer bulmam gerekiyordu. Yaşadığım yerde Bioderma ürünleri satan eczaneler var, ancak fiyatlarını internetteki fiyatlara göre çok fazla. Bu yüzden internetteki yorumlara güvenerek dermokozmetik ürünleri satan üç web sitesi arasında fiyat kıyaslaması yaptım. Açıkçası üçü için de yorumlar benzer nitelikteydi: güvenilir, hızlı kargo, müşteri memnuniyeti açısından başarılı. Toplamda en uygun fiyatı recete.com’da bulduğum için burayı tercih ettim. Bu yüzden diğer ikisi için fikir beyan edemeyeceğim, ama ürünlerimi satın aldığım site ile ilgili fikir olması açısından deneyimimi yazmak istedim:

·         Teslimat: Perşembe günü saat 16.00’a doğru verdiğim siparişler ertesi gün kargoya verildi ve cumartesi günü şubeden teslim aldım. Şubeden teslim almak vakit kazanmak açısından kendi tercihimdi, kargo henüz dağıtıma çıkmamıştı. Yurtiçi kargo ile çalışıyorlar.

·         Fiyat: Daha önce dediğim gibi fiyatlar birçok yere göre daha uygun geldi. En yakın fiyatla arasında toplamda yaklaşık 50 TL gibi bir farkla alışverişimi yaptım.

·         Paketleme: Paketleme gerçekten çok özenliydi, ben daha küçük bir kutu beklerken elimde taşımam gerekecek bir kutu geldi. Ürünlerin etrafı hava dolu paketler ile desteklenmişti. Hiçbir ürünüm zarar görmedi.

·         Tester: Bu değerlendirme kriterleri arasında yer alır mı bilmiyorum ama benim aldığım 4 kalem ürüne ek olarak, bir adet de 250 ml’lik Sensibo H2O ve iki minik pakette cilt bakım testerları eklenmişti, hediyeler için recete.com'a teşekkür ediyorum.

Aldığım ürünlere gelince:




Eğer dermokozmetik alışverişi yapıyorsanız umarım size fikir vermiştir.

Aldığım ürünlerin etkisini konuşacağımız yazımda görüşmek üzere J

0 yorum:

Yorum Gönder